Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The doctor’s backyard 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Weet je het zeker? Het is als een rode lap voor een stier. Een mug die in de autolamp zichzelf te pletter vliegt.
    Ik ga daar averechts op reageren. Zelfs als je denkt dat het allemaal wel meevalt. Voor je het weet zijn al je planten weg. Of is het te vroeg en te pijnlijk om dergelijke grappen te maken? Ik bedoel maar doc. Pas op. Je speelt met vuur. Dat lijkt misschien leuk en spannend.

    Zo van onderen is het net een echte palmboom. Leuk. Met de kop (bijna) in de wolken.
    Jezuss (M)INA Die is zo breed als dat ik hoog ben. Schat ik zo.
    En die HH is gigantisch goed bijgetrokken, weet je nog hoe je ooit de vergelijking maakte met de Doodswens? Mijn Doodswens klinkt een beetje luguber.
    Smoke jij zoveel dat je pas na de middag wakker wordt doc? Verklaar jezelf nader. Ik zie wel een plas onder de pot uitkomen.
    Mooi rood. Pepers, dat is wat jij mij aan het voorhouden bent? Dankje. Gecombineerd met Ina best goed te doen.

    Momenteel ben ik de mysterieus ogende dame die ze regelmatig tegenkomt. Het leukste is om haar zover te krijgen dat zij de volgende stap neemt. Ach wat fantasie is goed voor een mens.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


    • Thedoctor
      Thedoctor commented
      Editing a comment
      Hahahaha nee het is niet te vroeg om er al grapjes over te maken LOLS

      hh is ondertussen een mooie dame. Bijna opgegeven in het begin van het seizoen en nu is het mijn laatste redding.

      ​​​​​​​Ik ben een nachtmens. Vooral in het weekend leef ik vooral snachts. Die plas ligt er omdat ze een half uur ervoor 10 liter had gekregen

    Jouw tuin geeft 'groen' een diepere betekenis, je planten staan er prachtig bij ❤️
    Ik vind de Bruce Banner scrogg ook erg mooi geworden ben benieuwd naar de bloei.

    We hebben erg geboft met het weer tot nu toe. Klopt het dat jij ook weinig last hebt van aan je plant vretende insecten/rupsen/slakken?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      Wekelijkse halve update,hierin enkel de plantjes uit zaad.

      voorbloei begint overal door te zetten en dat zie je in de groeispurt die ze plots maken.

      eots
      Ik gok dat die ergens volgende week begint met bloeien.
      PNG-afbeelding.png

      royal gorilla
      PNG-afbeelding 5.png PNG-afbeelding 6.png

      Blue dream
      deze zie je nu bijna groeien.
      dit is ook de reden waarom ik haar zo laat heb ontkiemd.

      PNG-afbeelding 7.png
      PNG-afbeelding 8.png

      Bruce banner III
      de frame om te verduisteren stond klaar het was enkel nog een kwestie van een soort overtrek te maken maar het zal voor volgend jaar zijn.

      PNG-afbeelding 9.png PNG-afbeelding 10.png




      Stemma leuke vraag ivm die insecten.
      In het begin van het seizoen waren het vooral slakken (ik ben vroeg begonnen dus ik had dit jaar al regen gezien in de tuin dit jaar.)

      bladluizen heb ik ook problemen mee. Al gans de zomer zitten mijn planten er vol mee. Die worden stuk voor stuk opgegeten door lieveheersbeestjes die op doortocht zijn. Mss heeft die ladybug attraction mix uit de wibra daar iets mee te maken.

      mieren heb ik ook massaal veel last van gehad. 3 lokdozen verspreid over mijn stukje tuin en dat was binnen de 3 dagen opgelost. Sindsdien geen mier meer gezien.

      voor de rest heb ik al heel veel beestjes gezien op mijn planten.

      behalve 3 lokdozen en wat slakkenkorrels heb ik nog niets gedaan. Dat probeer ik zo te houden zolang het niet uit de hand loopt. Alles houdt zichzelf hier in evenwicht.



      Wat plaatjes van beestjes op of rond mijn planten dit seizoen.
      PNG-afbeelding 14.png PNG-afbeelding 22.png PNG-afbeelding 21.png PNG-afbeelding 11.png PNG-afbeelding 12.png PNG-afbeelding 13.png PNG-afbeelding 16.png PNG-afbeelding 17.png PNG-afbeelding 18.png
      PNG-afbeelding 20.png
      PNG-afbeelding 19.png

      I






      oh ja, bijna vergeten.

      400176BB-18C6-418D-BAB3-F5E1F811CC0C.jpeg



      Jajaja, veel te laat blabla... 2de week van november kan je ook nog oogsten als het wat meezit.

      Attached Files
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

      Comment


      • Thedoctor
        Thedoctor commented
        Editing a comment
        Yes white widow van kera seeds

      • Stemma
        Stemma commented
        Editing a comment
        Bedankt voor je reactie en de mooie foto's ❤️

      • djw4
        djw4 commented
        Editing a comment
        dat ziet er hier mooi uit

      Insects
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


        Update! En deze keer een complete van wat er rest in de tuin.


        royal gorilla.
        lekker bossig. Voorbloei begint goed door te zetten.
        PNG-afbeelding.png
        PNG-afbeelding 2.png

        Annemie van de staat
        eind deze week heeft die nog haar eerste zchte pruikjes

        PNG-afbeelding 3.png PNG-afbeelding 4.png PNG-afbeelding 5.png

        blue dream, strekt als een gek
        PNG-afbeelding 6.png

        Ina
        PNG-afbeelding 7.png

        flore
        PNG-afbeelding 8.png

        BBIII scrog, had verwacht dat die al in bloei zou zijn gegaan. Blijkbaar niet. Het net is ondertussen wel lekker vol.
        PNG-afbeelding 9.png

        nieuw leven

        1 in de curverbak van vorig jaar
        PNG-afbeelding 10.png

        en 1 tussen de pepers PNG-afbeelding 11.png

        royal gorilla stek die naar binnen verhuisd als ik een hok bouw..
        PNG-afbeelding 12.png
        nog een paar random plaatjes
        PNG-afbeelding 13.png PNG-afbeelding 14.png PNG-afbeelding 15.png
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Je eigen wietbosschage.

        • Vluggejapie
          Vluggejapie commented
          Editing a comment
          Prachtplanten heb je staan. Wel grappig om te zien dat de verschillen tussen Ina en je andere monsterplanten steeds kleiner worden. Waar de 1 begon als bos en de ander als zaailing.

          Prachtige planten, ik duim voor veel zon dit najaar.

        • Thedoctor
          Thedoctor commented
          Editing a comment
          Ina is ondertussen de kleinste van de bende. Wel de volste, maar ook dat kan problemen geven. Ik heb er deze winter vooral van geleerd. Knakken, buigen, reveg, lst, hst, stress-situaties,... nu mag ze gewoon haar ding doen we zien wel wat het geeft

        Mooie planten, mooie beessies.
        Heb je nou zoveel zand in de tuin?
        Misschien heb je het daar al over gehad, ik moet dit topic nog eens van voor af aan gaan lezen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Nee, de grond waar je potten op staan

        • Thedoctor
          Thedoctor commented
          Editing a comment
          Beton met een laag potgrond bedoel je

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Aaaah, okee, ik vond het er al zo raar uitzien

        Ff een kijkje gaan nemen op locatie x

        hollands hope 2,20m
        PNG-afbeelding 16.png

        hh stek
        PNG-afbeelding 17.png

        Bb III stek
        PNG-afbeelding 18.png

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

        Comment


          Wekelijkse update!

          Eindelijk weer iets te melden!
          Enemy of the state is officieel in bloei sinds halfweg vorige week dus om het makkelijk te houden reken ik vanaf woensdag en zijn we dus 6 dagen ver.

          Ondertussen is ze 1m40 hoog en 1m20 diameter

          Vroege bloeier dus die komt op het lijstje van soorten die ik opnieuw wil growen

          Qua voeding in de bloei ga ik voorlopig hetzelfde doen dan wat ik al een gans seizoen doe. Helemaal niks. Zolang alles groen is zie ik geen probleem. Volgens mij moet er meer dan voldoende voeding in de bodem zitten. En zo niet heb ik nog wel een flesje plagron staan in de kast.

          genoeg praatjes over naar plaatjes

          PNG-afbeelding.png PNG-afbeelding 2.png PNG-afbeelding 3.png PNG-afbeelding 4.png PNG-afbeelding 5.png PNG-afbeelding 6.pngPNG-afbeelding 7.png PNG-afbeelding 8.png

          Mooi paars is niet lelijk. Ze heeft blijkbaar snel kou

          PNG-afbeelding 11.png


          Royal gorilla

          Ze heeft haar naam niet gestolen.

          Net wanneer je denkt dat het wel mooi volgegroeid is ontploft ze nog eens.

          Kortste van het gezelschap met 1m10 maar nog aant het strekken. Wel een diameter van 1m60. Een van de volgende dagen ga ik de takken ondersteunen want dit gaat anders niet goed komen in de bloei.

          Bloeien zit er voorlopig wel nog niet in
          Nog een weekje geduld.. mss 2..


          PNG-afbeelding 12.png PNG-afbeelding 13.png


          Ina, in vogelvlucht terwijl we toch op de ladder staan voor de rg.

          Ze gaat terug richting geel... ze verbruikt veel voeding die er bijna niet is omdat ze wil gaan bloeien?

          PNG-afbeelding 14.png

          Terug met beide voeten op de grond

          Bruce banner III scrog

          Ik vroeg me ooit af of ik het net nog wel vol zou krijgen omdat ik zo laat was. Nu vraag ik me af waar het net gebleven is?

          Had verwacht dat ze tegen deze tijd wel al in bloei zou zijn maar ik ga toch nog een weekje geduld moeten hebben. Ze is er bijna.

          PNG-afbeelding 15.png PNG-afbeelding 16.png


          White widow af x2
          3 vingerig blad is in de maak.
          Zit niemand op te wachten, is dit jaar al 1000 keer voorbij gekomen dus ook geen fotos.


          Dit prentje was wel nog leuk genoeg om met jullie te delen.

          PNG-afbeelding 17.png


          Laters



          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

          Comment


          • Stemma
            Stemma commented
            Editing a comment
            Mooie update weer, je planten staan er prachtig bij ❤️

            Dat zou een flinke geurexplosie kunnen worden straks

            Bij de Blue dream zou er gezien de naam wel wat blauw /paarse genetica in kunnen zitten?

          Das nog eens een fijne update, doe je goed!
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            Mooi hoor. Planten zien er echt spik en span uit. Ik duim voor veel zon dit najaar!

            Comment


              Ik heb jouw helemaal niet gevolgd, sorrie.
              Het zijn er ook zoveel van die kweekverslagen en als je hier voor het eerste jaar meedraaid, dan weet je nog niet welke verslagen intesant gaan zijn. Nou deze dus wel, misschien moet ik het geheel eens van het begin af aan gaan lezen

              Wat een mooie struiken heb jij zeg! Ziet er geweldig uit

              Comment


              • Thedoctor
                Thedoctor commented
                Editing a comment
                Heej joop! Kom er gerust bij, zoals je kan zien is er nog plek op het bankje! Je hoeft ook helemaal geen sorry te zeggen. Het zijn dit jaar zeer veel verslagen en ik moet zelf toegeven dat ik ook niet overal meer kan volgen. Dank je voor de complimenten

              • Slome Joop
                Slome Joop commented
                Editing a comment
                Ja dank je, hier zit ik wel lekker.

              • Stemma
                Stemma commented
                Editing a comment
                Zo sloom ben je eigenlijk niet

              Die Gorillas zijn ons ding wel Doc.
              Lekker bezig
              Waar is Palmpje?

              Comment


              • Thedoctor
                Thedoctor commented
                Editing a comment
                Gorillas gaan lekker dit jaar.
                Palmpje staat er nog, niet veel soeps maar het ziet er leuk uit

              Weet je wat zo leuk is van Ina? Als het mist mag je zeggen ik zie je vaag Ina. En ze ruikt ook zo lekker





              Sorrie, dit kon ik niet laten

              Comment


              • Slome Joop
                Slome Joop commented
                Editing a comment
                Ongeldig ben je die pen vanmorgen tijdens de mist verloren? Want anders moet je dat even aan Ina vragen

                edit.
                sorrie Ongeldig, ik ben iet wat oversext, ik weet ook niet hoe dat komt. Het kan te maken hebben met die vreemde filmpjes die hier af en toe langs komen (al dan niet expres), het is op het zelfde apparaat te zien als waar ik dit forum op volg, dus ja de verwarring is af en toe groot.

              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Je gaat toch geen sorrie blijven zeggen he Slome? Wees jezelf, als oversext daarbij hoort, hier kan het wat mij betreft.
                We zitten hier op een forum. Ik maak er zelf ook gebruik van Je mag jezelf wel een beetje profileren toch?
                Last edited by Ongeldig; 6 September 2018, 09:43. Reden: Geweldige comment trouwens. Made my day. Het was inderdaad erg mistig gisteren morgen, prachtige zons opkomst dat wel.

              • Slome Joop
                Slome Joop commented
                Editing a comment
                gheghe ja sorrie, ik zal dat niet meer doen

              Nieuwe week, nieuwe update

              welkom in de jungle
              PNG-afbeelding 19.pngPNG-afbeelding.png PNG-afbeelding 2.png PNG-afbeelding 3.png PNG-afbeelding 4.png PNG-afbeelding 5.png


              Royal gorilla
              grootste drinker van het gezelschap, 10L per dag. Staat ook in de kleinste pot. (70L)
              de strek is er uit en tegen eind volgende week gaat deze ook echt in bloei staan hoop ik.

              PNG-afbeelding 6.png PNG-afbeelding 7.png PNG-afbeelding 8.pngPNG-afbeelding 11.png PNG-afbeelding 12.png PNG-afbeelding 13.png

              In stukjes dan weer des te beter
              PNG-afbeelding 18.png

              Ina
              ze heeft het zwaar, veel zwaarder dan de rest. Maar ze houdt vol. Ik schat dat ze volgende week 1 jaar wordt. De eerste foto die ik van haar heb dateerd van 25 september en toen was ze net opgegeten door een slak (zie begin topic)

              PNG-afbeelding 14.png

              Bruce Banner III scrog
              Ik ben zeer blij dat ik deze uiteindelijk toch in de tuin heb gehouden. Mooie bak vol. Deze staat hopelijk tegen uit deze week in bloei. Had haar eigenlijk al 2 weken eerder in bloei verwacht.

              PNG-afbeelding 9.png PNG-afbeelding 10.png

              Palmpje
              tja, het idee was leuk en ze leeft nog

              PNG-afbeelding 15.png

              white widow auto
              hier kan ik helemaal niks over zeggen. Behalve dan dat die andere in de groetebak nog niet half zo groot is en hoogstwaarschijnlijk niets gaat doen.

              PNG-afbeelding 16.png

              ik probeer later vandaag nog langs te gaan op locatie X voor een update van de hollands hope etc.

              laters!

              PNG-afbeelding 17.png






              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

              Comment


                Potverdikke jij gaat straks weken / maanden moeten knippen hahah wat een bomen in dat bos daar omg ga zo door
                God was never on your side..

                Comment


                • Greyvol
                  Greyvol commented
                  Editing a comment
                  Erg fijn voor veel wiet, heb er veel plezier al van gehad. En van de trim komen weer lekkere koekjes. Zoveel met de hand knippen is niet te doen. Werkt inderdaad het best met wat kompacter materiaal.

                • Thedoctor
                  Thedoctor commented
                  Editing a comment
                  Heb je de manuele of automatisch?

                  Leuk dat jullie er allemaal vertrouwen in hebben dat ik een berg ga oogsten

                • Greyvol
                  Greyvol commented
                  Editing a comment
              Bezig...
              X